En rekke store og små leverandører av facility management-tjenester bruker Handyman til mobil ordrehåndtering.
Moderne facility management har som mål å sikre teknisk tilgjengelighet, redusere drifts- og administrasjonskostnader og videreutvikle verdien av bygninger og anlegg på lang sikt. Handyman kan hjelpe deg på alle disse områdene.
Takket være planlagte serviceprosesser jobber serviceteknikerne raskere og er dermed mer produktive. Resultatet er at flere serviceoppdrag kan utføres innenfor ordinær arbeidstid, noe som gir kortere responstid og høyere servicekvalitet. Dette er spesielt viktig for å sikre at systemene er tilgjengelige. Med vedlikeholdsplanlegging i Handyman blir alt avtalt repeterende vedlikeholdsarbeid utført i tide.
Tilkobling til ulike CAFM-systemer (Computer Added Facility Management System)
Dyp integrering er mulig helt ned til overføring av enkeltverdier fra sjekklister.
"Med Handyman blir alle bestillinger registrert, noe som gjør det enklere for oss å finne ut hvilken servicetekniker som passer til jobben, hvilket utstyr som trengs osv. Dette gir grunnlag for både ordreoppfyllelse og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.