Ønsker du å forbedre både effektiviteten i organisasjonen og kundetilfredsheten? Bestill en demonstrasjon av Handyman app for feltservice utviklet for HVAC-bransjen.
Ved å optimalisere tidsstyringen, øke effektiviteten, forbedre kommunikasjonen, levere bedre kundeservice og sikre at regelverket overholdes, hjelper Handyman teknikerne dine med å levere bedre service og bygge langvarige relasjoner med kundene.
Her er noen av grunnene til at teknikere i kjøle- og klimaanleggsbransjen kan skape mer overskudd i hverdagen med Handyman Mobile-programvaren for feltservice:
Forbedret tidsstyring: Med Handyman kan teknikerne enkelt planlegge arbeidsdagen sin, få tilgang til oppdaterte tidsplaner og motta umiddelbare oppdateringer om endringer i timeplanen. Dette forbedrer ikke bare deres egen tidsstyring, men sikrer at de når frem til kundene i tide. Og det øker kundetilfredsheten.
Økt effektivitet og produktivitet: Med Handyman Mobile App kan teknikerne enkelt registrere og oppdatere arbeidsordrer, sende underlag til fakturaer og dokumentere arbeidet direkte ute hos kunden. „Kontorarbeid“ kan utføres av tekniker i kundens lokaler. Herfra har de umiddelbar tilgang til viktige dokumenter og instruksjoner, som øker effektiviteten og produktiviteten.
Forbedret kommunikasjon: Handyman sørger for rask og effektiv kommunikasjon mellom serviceteknikere, kunder og kontorpersonale. Teknikerne kan enkelt sende oppdateringer, dele bilder og kommunisere om komplekse problemer i sanntid. Dette reduserer misforståelser og sikrer at alle parter er på bølgelengde, noe som igjen forbedrer kundeopplevelsen.
Bedre kundeservice: Ved å ha tilgang til kundehistorikk, spesifikasjoner og tidligere problemer direkte på mobilen, kan teknikerne levere en mer personlig og skreddersydd service til kundene. De kan også raskt finne løsninger på problemer på stedet, noe som gir raskere reparasjoner og mindre nedetid for kundene.
Økt overholdelse av regler: Handyman kan hjelpe teknikere med å overholde de ulike reglene og forskriftene i bransjen. Programvaren kan holde oversikt over inspeksjoner, oppdateringer og krav, slik at teknikerne alltid arbeider i samsvar med gjeldende standarder og retningslinjer.
Tilkobling til ulike CAFM-systemer (Computer Added Facility Management System)
Dyp integrering er mulig helt opp til overføring av enkeltverdier fra sjekklister.
Programvaren Handyman brukes daglig av en lang rekke selskaper i kjøle- og klimaanleggsbransjen. Bedriftene setter særlig pris på det brukervennlige grensesnittet og den pålitelige driften av programvaren vår. De sparer tid og øker effektiviteten i arbeidsprosessene. La oss også vise deg hvordan du kan dra nytte av Handyman. Kontakt oss for å høre mer om hvordan vi kan hjelpe din organisasjon.
"Med Handyman blir alle bestillinger registrert, noe som gjør det enklere for oss å finne ut hvilken servicetekniker som passer til jobben, hvilket utstyr som trengs osv. Dette gir grunnlag for både ordreoppfyllelse og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder Bravida
Tlf.: +47 22 00 40 00
E: handyman@gsgroup.no
Senior Account Manager
Tel.: +47 40405970
E-Mail: harald.naess@gsgroup.no
© 2023 GSGroup