Mobil ordrehåndtering for Tripletex

Handyman gir deg rask og profesjonell datafangst fra teknikere i felt. Med Handyman og Tripletex sin toveisintegrasjon for prosjekter får du en fremtidsrettet løsning du kan vokse med. Kontakt oss og la Handyman gi servicevirksomheten din et løft.

Handyman er en mobil løsning som forenkler og effektiviserer

Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for den moderne håndverkeren. Her får du oversikt over planlagte hendelser, kan gi tilbud ute hos kunden, føre tid, materiell og dokumentere med blant annet bilder, sjekklister og samsvarserklæring – alt via telefon, PC eller nettbrett. Handyman integrert med Tripletex gir deg en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute. Denne Tripletex integrasjonen krever at du har Tripletex Komplett med API.
Tripletex integrasjon

Enkel synkronisering

Handyman er integrert med toveis kommunikasjon med prosjektmodulen i Tripletex, for daglig oversikt over prosjektenes time- og materiellforbruk, samt kunder, leverandører og annen viktig informasjon.

Tripletex integrasjonen støtter synkronisering av:

 ✓ Prosjekter✓ Produkter/Materiell
 ✓ Ordreregistreringer✓ Ansatte
 ✓ Rapporter✓ Avdelinger
 ✓ Kunder✓ Prosjektategorier
 ✓ Leverandører✓ Aktiviteter

Handyman tilbyr et stort utvalg av funksjoner for serviceteknikere, og alle disse funksjonene kan brukes med Tripletex-integrasjonen.

EN SKYBASERT INTEGRASJON

Tripletex er et modulbasert regnskapssystem som enkelt kan tilpasses små, mellomstore og store bedrifter. Systemet har et eget alt-i-ett arbeidsverktøy. Med en egen prosjektmodul er systemet godt egnet for service, konsulenter og prosjektbaserte virksomheter. I tillegg muliggjør integrasjonen av Handyman en sømløs forbindelse mellom feltpersonalet og den sentrale regnskapsavdelinge

bigstock-Young-adult-electrician-builde-51529513-scaled-5.jpg

PROGRAMVARE FOR ADMINISTRASJON AV FELTSERVICE - FOR MOBIL OG KONTOR

Handyman er et profesjonelt serviceadministrasjonssystem som brukes daglig av over 45 000 serviceteknikere og installatører i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Handyman har et bredt spekter av funksjoner som er utviklet i samarbeid med serviceselskaper – fra timeregistrering til avansert serviceadministrasjon. Handyman gjør det enkelt og intuitivt for både kontorpersonale og mobil brukere å holde styr på oppgaver, timer- og materialforbruk, kontrakter og fakturering.