SERVICE MANAGEMENT MED HANDYMAN
Servicemodulen forenkler salg av servicekontrakter ved å gi oversikt og dokumentasjon
Den komplette løsningen for service
UTSTYR og SERVICEENHETER
Få detaljert informasjon
- Hva skjer med enhetene over tid - historikk
- Kundehistorikk Lær mer
Vedlikehold av utstyr og enheter
Det blir enkelt å selge og utføre periodisk vedlikehold av enheter og enheter
- Standardiserte serviceoppgaver definerer hvilke oppgaver som skal utføres og dokumenteres
- Serviceordrer genereres automatisk i henhold til tidsplanen
- Planlegging av tilbakevendende servicebesøk
- Service Level Agreements (SLAs)
Bestilling og fakturering
Kontrakten definerer regler for opprettelse av ordre og fakturering
- Automatisk håndtering av kontrakter
- Indeksering av kontrakter og fakturering
Viktige funksjoner i programvaren for håndverkertjenester / vedlikeholdsprogramvare
Plassering og utstyr
Serviceobjektene og plasseringen av dem kan organiseres etter eget ønske. Det er ingen grenser for strukturen i Handyman. Du kan knytte sjekklister og dokumenter til enhetene, og historikken for servicebesøk og reparasjoner følger enheten, uavhengig av hvem som eier den.
Serviceskjemaer
Serviceskjemaer brukes til å dokumentere tjenester som er utført for kunden. I tillegg kan du ha egne punkter for å dokumentere arbeidet internt. I kombinasjon med kontrakter får du en dynamisk oppgaveliste som viser hva som skal gjøres for hvert enkelt besøk.
Materialer kan knyttes til skjemaene, slik at riktige materialer og reservedeler automatisk vises på serviceordrene. Dette sikrer korrekt fakturering og logistikk. Serviceskjemaene danner grunnlaget for ordrens servicerapport.
Servicerapport
Servicerapporten opprettes basert på serviceskjemaene for bestillingen og kan sendes til kunden av både Handyman Office og Handyman Mobile.
Kontrakter
Kontrakten brukes til å generere serviceordrer automatisk, til riktig tid og med riktig innhold. I tillegg kan du enten fakturere tjenesten i Handymans faktureringsmodul, eller Handyman kan sende en fakturaordre til ERP-systemet. Kontrakter kan vises for å sikre at fakturabeløpene er korrekte og i tråd med avtalen med kunden. Ytterligere avtalte økninger i kontrakter kan faktureres automatisk med smarte faktureringsregler.
© 2023 GSGroup