I dag er maskin- og anleggsteknikk en svært serviceorientert bransje. Kundeservice er en viktig faktor for å differensiere seg fra konkurrentene, og er derfor i fokus hos alle maskin- og anleggsprodusenter. I tillegg til installasjon og reparasjon er vedlikehold av store maskiner og systemer en viktig oppgave innen kundeservice. For eksempel må vedlikeholdshistorikken for det eksisterende installerte utstyret også være tilgjengelig til enhver tid, slik at vedlikeholdsprosessene kan foregå sømløst og effektivt.
Tilkobling til ulike CAFM-systemer (Computer Added Facility Management System)
Dyp integrering er mulig helt ned til overføring av enkeltverdier fra sjekklister.
I dag er maskin- og anleggsteknikk en svært serviceorientert bransje. Kundeservice er en viktig faktor for å differensiere seg fra konkurrentene, og er derfor i fokus hos alle maskin- og anleggsprodusenter. I tillegg til installasjon og reparasjon er vedlikehold av store maskiner og systemer en viktig oppgave innen kundeservice. Vedlikeholdshistorikken bør for eksempel alltid være tilgjengelig for det eksisterende installerte inventaret, slik at vedlikeholdsprosessene kan forløpe sømløst.
Handyman er en ledende leverandør av programvare for administrasjon av feltservice innen maskin- og anleggsteknikk, og har mange års erfaring og omfattende bransjekunnskap. Programvaren vår er skreddersydd for de spesifikke kravene og utfordringene i denne bransjen, slik at bedriftene kan effektivisere prosessene og øke de ansattes produktivitet. Kunder i denne bransjen verdsetter ekspertisen vår og er svært fornøyde med fordelene ved å bruke programvaren vår.
"Med Handyman blir alle bestillinger registrert, noe som gjør det enklere for oss å finne ut hvilken servicetekniker som passer til jobben, hvilket utstyr som trengs osv. Dette gir grunnlag for både ordreoppfyllelse og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida