Handyman's ERP-grensesnitt

MED HANDYMAN-INTEGRASJONER FUNGERER SYSTEMENE DINE ALLTID SAMMEN.

Koble Handyman Mobile til ERP-systemet

ERP-integrasjon: Handyman er spesielt godt egnet for integrasjon med andre systemer fordi produktet er designet for det fra starten av: Handyman er et åpent system som er designet for enkel datautveksling med andre systemer. Praktisk talt alle data og innstillinger i Handyman kan importeres og eksporteres automatisk via det standard Handyman API. De fleste av kundene våre har Handyman koblet til et annet IT-system. Det brukes integrasjoner mot mer enn 50 ulike IT-systemer. I tillegg til integrasjon med ordrehåndteringssystemer finnes det også integrasjoner med timeregistreringssystemer, materialstyringssystemer og systemer for fakturering, økonomi og regnskap.

Handyman's ERP-grensesnitt

Jobber du allerede med et ERP-system, et lagerstyringsprogram eller andre systemer som CRM-system eller regnskapsprogramvare? Bruk GSGroups ERP-grensesnitt og integrer Handyman i ditt eksisterende system:

BMC Service Desk Express
CATUNO.pro
Cordel

DATEV
Easytec ( real Consulting)
E-Conomic
Entrance
Epicor Kinetic

HR Works
IFS
immo-office
Infor LN
Infor M3

Kinetic
Lexware®

Mamut
Miclas.X
Microsoft BIZ-Talk Server
Microsoft Dynamics 365 Business Central (BC)
Microsoft Dynamics AX
Microsoft Navision (NAV)
Microsoft Project
MOSER MOS’aik
Netsoft Metal
Nextstep
orgaMAX

Pollex-LC
Prohandel

SAGE 50
Sage time
SAP™ Business One
SAP™ ERP

Scenario Professional
Selectline
ServiceMax
Soft One
Tripletex
Uni Økonomi
UNIT4 (Agresso)

VISMA Business
VISMA Contracting
Wineline
Wisio mein Büro
Xledger
Zirius

Åben for nye ERP-partnere

Hvis du er en ERP-produsent eller -partner, har du mulighet til å bli en del av vårt partnerprogram. Som integrasjonspartner kan du koble systemet ditt til Handyman. Som distribusjonspartner kan du markedsføre de delene av Handyman  som er relevante for deg til din målgruppe. Du er hjertelig velkommen til å kontakte oss.

pexels-fauxels-3184299-scaled-1.jpg
pexels-zachary-debottis-1888883-scaled-11.jpg

Bruke grensesnitt med Handyman

Det vanligste er integrasjon med et ordrehåndteringssystem. Dette er vanligvis et varehåndteringssystem, et ERP-system, et serviceadministrasjonssystem, et billettsystem eller et CRM-system. Med en slik integrasjon opprettes ordrer som normalt i det ledende systemet (f.eks. ERP-systemet). I stedet for å skrive ut bestillingene til installatørene, overføres de til Handyman og videresendes til installatørens mobile enhet. Data som installatøren har registrert på sin mobile enhet (f.eks. tidsregistrering, registrering av materialer som er brukt) overføres automatisk til det ledende systemet. Der kan de behandles videre, for eksempel for fakturering eller lønn. Handyman sørger ikke bare for synkronisering av den mobile enheten, men holder også det ledende ordrehåndteringssystemet synkronisert til enhver tid.

De viktigste fordelene ved integrering

  • „End-to-end“, papirløs digital prosesskjede
  • Enkel og sikker fakturering: alle data for fakturering
    er tilgjengelige i ERP-systemet
  • ERP-prosesser trenger ikke å være spesialtilpasset
  • Handyman utfyller ERP-systemet, måten å jobbe på i Office trenger ikke å endres.
pexels-andrea-piacquadio-845451-scaled-1.jpg

Integrering er også mulig på individuell basis

Jobber du allerede med et ERP-system eller et varehåndteringsprogram? Handyman kan enkelt kobles sammen med eksisterende systemer. På denne måten unngår du dobbeltarbeid og skaper komplette serviceprosesser – fra ordreopprettelse til ressursplanlegging og behandling av tekniske tjenester til godkjenning, fakturering og finansregnskap. For mange av de vanligste programvarepakkene (f.eks. Tripletex, MS Dynamics 365 Business Central, SAP, Contracting Works) er det utviklet en standardintegrasjon for Handyman.

Disse standardintegrasjonene kan i tillegg tilpasses individuelle behov om det skulle være nødvendig. Skreddersydde grensesnitt kan også implementeres for andre systemer. GSGroup bruker ferdige moduler og standardgrensesnitt fra Handyman. Det betyr at også tilpassede grensesnitt kan implementeres raskt og med begrenset innsats.

Field Service Management-app til dette ERP-systemet

Handyman brukes ofte som programvare for administrasjon av feltservice for vanlige ERP-systemer. Handyman Mobile-appen er spesielt godt integrert mot Microsofts Dynamics 365 Business Central-systemet . Vi har også en oppgradert integrasjon for Tripletex brukere for behandling av mobile serviceordre med Handyman.

Kontakt oss

Er du interessert i Handyman? Vil du vite mer om mulighetene for å integrere Handyman i systemet ditt? Fyll ut skjemaet så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig.

Du kan også avtale direkte med en av våre salgsrepresentanter

Tlf.: +47 22 00 40 00
E: kundervice@gsgroup.no
[wpforms id="6836"]