Teknisk service og support

Mobil ordrehåndtering for serviceselskaper med mobile teknikere og montører

MOBIL DATAINNSAMLING FOR TEKNISK SERVICE OG SUPPORT

Kundene våre bruker Handyman til et bredt spekter av tekniske serviceaktiviteter. Oppgavene spenner fra inspeksjon av kransystemer til reparasjon av skrivere og vedlikehold av medisinsk utstyr.

Selv om oppgavene ofte er forskjellige, er utfordringene som regel de samme:

  • Fakturaer kan ikke utstedes i tide fordi tilbakemeldinger fra teknikeren om timeføring mangler eller er ufullstendige.
  • Tilleggstjenester som faller utenfor serviceavtalen, kan ikke faktureres fordi de ikke er registrert separat (f.eks. mindre reparasjoner som utføres i forbindelse med vedlikehold).
  • Det er vanskelig å evaluere de utførte oppgavene fordi tilbakemeldingene fra teknikerne ikke er tilgjengelige i digital form eller er ufullstendige.
  • Det mangler en fullstendig servicehistorikk for enkelte enheter eller kunder.
  • Selv om det er implementert en god IT-løsning for deler av tjenesten, mangler det ende-til-ende-støtte for hele prosessen, fra maskinfilen til implementeringsplanlegging og serviceteknikernes mobiltilkobling.

Handyman har hjulpet hundrevis av serviceorganisasjoner med å løse disse og lignende utfordringer raskt, effektivt og med høy kvalitet.

HVA SIER VÅRE KUNDER OM OSS?

"Med Handyman blir alle bestillinger registrert, noe som gjør det enklere for oss å finne ut hvilken servicetekniker som passer til jobben, hvilket utstyr som trengs osv. Dette gir grunnlag for både ordreoppfyllelse og forenklet fakturering."

Prøv Handyman i praksis. Få en demo.