Mobil ordrehåndtering med Xledger og Handyman

Med Xledger og Handyman får du et moderne og integrert feltsystem som gir full kontroll på oppdrag, fakturering og timer – rett fra mobilen og ut i økonomisystemet. En effektiv hverdag for både teknikere og kontor.

Enklere arbeidsdag for hele servicebedriften

Handymans integrasjon med Xledger gjør at du kan koble sammen felt og økonomi – uten tunge prosjekter og høye kostnader.

Enten du allerede bruker Xledger, eller vurderer nytt ERP- eller servicesystem, gir denne løsningen deg:

  • Rask og ukomplisert implementering
  • En helhetlig løsning som sparer tid og reduserer dobbeltarbeid
  • Automatisert fakturering og prosjektregnskap
  • Lav investeringskost og rask effekt i hverdagen

     

Dette er ideelt for deg som vil modernisere og effektivisere – uten store inngrep i dagens drift.

Ressourceplanlaegger_1920x1200_macbookair13_front.png

Slik fungerer integrasjonen

Integrasjonen mellom Handyman og Xledger er utviklet for å gjøre jobben enklere for deg:

  • Fakturaer opprettes i Handyman og overføres automatisk til Xledger som ordre-/fakturautkast
  • Produkter som mangler i Xledger opprettes automatisk ved overføring
  • Kunder opprettes eller oppdateres i Xledger basert på informasjon i Handyman
  • Timer overføres til Xledger og knyttes til riktig prosjekt og ansatt – for korrekt prosjektregnskap
  • Ordrenummeret i Handyman blir prosjektnummer i Xledger
  • (Retur av data fra Xledger til Handyman er på vei)

Med andre ord: du får full flyt fra oppdrag i felt til faktura i ERP – uten manuell punching.

Pris og implementering

Denne integrasjonen leveres av iizy – spesialister på systemintegrasjoner.

Du får en standardisert og gjennomprøvd løsning med forutsigbare kostnader:

  • Etablering: kr 19 900
  • Drift, vedlikehold og support: kr 995 per måned

Fremtidens økonomisystem – skapt for vekst, innsikt og kontroll

Xledger er et komplett skybasert ERP-system med funksjoner for:

  • Regnskap og økonomi
  • Fakturering og bilagsflyt
  • Lønn, reise og prosjektstyring
  • Konsernregnskap og flerfirmastruktur
  • Lager og innkjøp
  • Rapportering og business intelligence

 

Alt samlet i én løsning – tilgjengelig fra hvor som helst.

Om Handyman

Programvare for administrasjon av felttjenester – for mobil og kontor

Handyman brukes daglig av over 45 000 teknikere og installatører i Skandinavia og Tyskland. Systemet gir deg:

  • Full oversikt over oppdrag, timer og materialforbruk
  • Enkel fakturering og rapportering
  • Kontraktsstyring og ressursplanlegging
  • Enkelt og intuitivt brukergrensesnitt for både felt og kontor

Om iizy

Integrasjonen mellom Handyman og Xledger er levert av iizy – spesialister på systemkoblinger.
De har integrasjoner mot over 250 systemer innen regnskap, faktura, bank og fagsystemer. Du får en trygg og effektiv leveranse – uansett systemlandskap.

Vil du vite mer?

Er du allerede Handyman-kunde? Ta kontakt med Trine:

Trine Karlsen
Senior account and Customer success manager

Tlf: (+47) 22 00 40 00
Mobil: (+47) 926 12 175
E-post: trine.karlsen@gsgroup.no

Er du på utkikk etter nytt system? Snakk med Harald:

Harald Næss
Team lead Sales / Senior Account Manager
Field Service

Tlf: (+47) 22 00 40 00
Mobil: (+47) 404 05 970
E-post: harald.naess@gsgroup.no

Har du spørsmål om integrasjonen? Kontakt Sander fra iizy:

Sander Reiersrud
Key Account Manager / Teknisk selger

Tlf: (+47) 22 00 40 00
Mobil: (+47) 405 45 912
E-post: sander@iizy.no