Priser på Handyman Field Service Software
Vi hjelper deg gjerne med et tilbud som passer akkurat for din bedrift og dine behov.
Small
Pris per bruker
25
måned
-
Handyman Office / Mobile
-
Tidsregistrering
-
Materialregistrering
-
Sjekklister
-
Dokumenter og fotodokumentasjon
Medium
Pris per bruker
37,50
måned
-
Handyman Office / Mobile
-
Tidsregistrering
-
Materialregistrering
-
Sjekklister
-
Dokumenter og fotodokumentasjon
-
Ressursplanlegging
-
Servicehåndtering
-
ERP-integrasjon (f.eks. Microsoft Business Central)
Enterprise
Pris: Etter avtale-
Skreddersydd løsning for større bedrifter med spesielle krav.
Hva koster en god service management-løsning egentlig?
Det korte svaret: mindre enn du tror.
Vi utarbeider gjerne et personlig tilbud til deg – klikk bare på en av knappene ovenfor.
Med erfaring fra hundrevis av prosjekter vet vi at Handyman er en kostnadseffektiv og pålitelig løsning for servicehåndtering.
For de fleste kunder lønner investeringen seg allerede i løpet av det første året.
Vil du se hvor raskt din bedrift kan få avkastning? Vi hjelper deg gjerne med en ROI-beregning og viser hvilke besparelser, produktivitetsforbedringer og effektivitetsgevinster du kan oppnå.