El-installatører

Mobil timeregistrering, ordrestyring og kvalitetssikring til elektrikere

Ta med kontoret ut i feltet

Ordrestyring for El-installasjon: Med Handyman kan elektrikerne håndtere de administrative oppgavene ute i felten og utnytte tiden effektivt. Vår erfaring viser at Handyman er så tidsbesparende at hver elektriker kan fakturere 1-2 timer mer hver uke.

Handyman Mobile er utviklet for elektrikere på farten. Appen er enkel å bruke. Samtidig er den ekstremt kraftig og har en lang rekke kraftige funksjoner for timeregistrering, planlegging, kvalitetssikring og digitale servicerapporter. Med en enkel konfigurasjon kan mobilappen settes den opp slik at elektrikerne bare ser de funksjonene de virkelig trenger. Handyman er mye mer enn mobil timeregistrering og ordrehåndtering for elektrikere. Den mobile løsningen er en del av Handyman Field Service Management-systemet, som også omfatter Handyman Office og Handyman Resource Planner.

LAGET FOR ELEKTRIKERE

Handyman ble opprinnelig opprettet som Mobil timeregistrering og ordrehåndtering for elektrikere. Industrien er fortsatt en av våre største kundegrupper. I Norge, der GSG Handyman AS har sitt hovedkontor, bruker mange elektrikere Handyman. Den typiske elektrikeren benytter seg av et bredt spekter av Handyman-funksjoner. Dette omfatter prosjektplanlegging, registrering av timer og materialer, dokumentasjon og rapporter, bruk av lagerfunksjoner og bestilling fra grossister.

HVA SIER VÅRE KUNDER OM OSS?

"Med Handyman blir alle bestillinger registrert, noe som gjør det enklere for oss å finne ut hvilken servicetekniker som passer til jobben, hvilket utstyr som trengs osv. Dette gir grunnlag for enklere ordreutførelse og forenklet fakturering."

Prøv Handyman i praksis. Få en demo.