IT-service med Handyman

Mobil ordrehåndtering for IT-selskaper med mobile installatører.

Handyman - den mobile løsningen for IT-service

Alle IT-tjenesteleverandører som leverer tjenester ute hos kunder, kjenner til disse problemene: I slutten av måneden er timelistene til de ansatte ufullstendige, og tjenestene som er levert ikke godt nok dokumentert og kan ikke faktureres. Teknikeren på stedet bruker altfor lang tid på å løse et skriverproblem fordi han mangler informasjon om hva kollegene har gjort i tidligere jobber.
Bedrifter som bruker Handyman, slipper disse utfordringene: Takket være appen er registreringen av arbeidstid alltid komplett og oppdatert. Servicehistorikken kan vises når som helst – helt ned til tidligere utførte sjekklister.

Tilbyr du kundene dine innovative IT-løsninger? Med Handyman er du også helt i tråd med den mobile forretningstrenden.

Vår bransjeerfaring

IT-tjenesteleverandører setter pris på Handymans mange muligheter. Ressursplanlegging gjør det enkelt å planlegge – ikke bare for akutte feilsøkingsoppdrag. Vedlikeholdsplanleggeren genererer automatisk arbeidsordrer for repeterende oppgaver. Spesielt blant IT-tjenester er sjekklistefunksjonen mye brukt. Dette sikrer at alle innstillinger gjøres og dokumenteres korrekt. I IT-konsulentbransjen brukes Handyman ofte til mobil timeregistrering og som en app for timeregistrering.

Fornøyde kunder om Handyman

"Med Handyman blir alle bestillinger registrert, noe som gjør det enklere for oss å finne ut hvilken servicetekniker som passer til jobben, hvilket utstyr som trengs osv. Dette gir grunnlag for både ordreoppfyllelse og forenklet fakturering."

Prøv Handyman i praksis. Få en demo.