SMS-tjeneste for kunder og kolleger

Unngå at teknikere og installatører kjører forgjeves – la Handyman varsle kundene automatisk om besøket ditt det gir deg tid til flere oppgaver.

SMS-tjeneste: Handyman's Hendelses-modul husker alle avtaler

Når du inngår avtalen, vil kunden automatisk motta en melding på SMS eller e-post med dato og klokkeslett for besøket. Og i dagene før besøket vil kunden igjen motta en hilsen slik at kunden rekker å prioritere besøket eller avtale ny tid hvis det uansett ikke passer. Dette betyr at du aldri kjører forgjeves og dermed kan utnytte ressursene dine optimalt med minimal bruk av tid på å sørge for at kunden overholder avtlen. Med Hendelses modulen SMS- og e-posttjeneste kan du også styrke kundeservicen din. Når du er ferdig med oppgaven, kan systemet automatisk takke kunden for samarbeidet og varsle at en faktura nå er sendt.

Fordeler for servicevirksomheten din:

Varsler automatisk kunder om viktige hendelser via SMS eller e-post

Du trenger ikke å bruke tid på å bekrefte avtaler selv

Hendelsesmodulen kan også varsle dine feltansatte om å huske å bestille materiell til arbeidet. Det er viktig intern kommunikasjon slik at de ansatte er oppdatert på prosjektene.

Modulen husker alle store og små oppgaver i din bedrift og er skreddersydd for servicebedrifter, tilpasset serviceteknikere og har fokus på kvalitetssikring i arbeidet.

Dette sier kundene

Hovedtrekkene i Handyman hendelses Modulen

Handyman Event Module består av en kombinasjon av maler og ordrespesifikke hendelser som er konfigurert slik at alle aktiviteter utføres som tiltenkt. SMS og e-postmeldinger sendes automatisk fra systemet avhengig av utfallet av den enkelte aktivitet.

For service- og kontorpersonale er verktøyet ideelt for å holde oversikt over oppgavene som må gjøres og sørge for at de viktigste prioriteres først.

VIL DU VITE MER OM HANDYMAN OG DENS FUNKSJONER? VI GIR DEG GJERNE RÅD

Vi gir deg et eksklusivt innblikk i Handyman og svarer på alle spørsmålene dine. Kontakt oss for en uforpliktende live-demo. Vi ser frem til å høre fra deg.
Tlf.: +47 22 00 40 00
E: kundervice@gsgroup.no
[wpforms id="6836"]