Mobil ordrehåndtering for Business NXT

Handyman gir deg rask og profesjonell datafangst fra teknikere i felt. Med Handyman og Business NXT sin toveisintegrasjon for prosjekter og salgsordre får du en fremtidsrettet løsning du kan vokse med. Kontakt oss og la Handyman gi servicevirksomheten din et løft.

Handyman er en mobil løsning som forenkler og effektiviserer

Handyman er blitt et av de viktigste verktøyene for den moderne håndverkeren. Her får du oversikt over planlagte hendelser, kan gi tilbud ute hos kunden, føre tid, materiell og dokumentere med blant annet bilder, sjekklister og samsvarserklæring – alt via telefon, PC eller nettbrett. Handyman integrert med Business NXT gir deg en sømløs digital kommunikasjon mellom de som sitter på kontoret og de som jobber ute.

Enkel synkronisering

Handyman er integrert med toveis kommunikasjon med Business NXT, for daglig oversikt over time- og materiellforbruk, samt kunder, leverandører og annen viktig informasjon.

Business NXT integrasjonen støtter synkronisering av:

 ✓ Prosjekter✓ Produkter/Materiell
 ✓ Ordreregistreringer✓ Ansatte
 ✓ Rapporter✓ Avdelinger
 ✓ Kunder og kundekategorier✓ Ordrekategorier
 ✓ Leverandører✓ Aktiviteter

Business NXT har mange konfigurasjonsmuligheter og brukes på forskjellige måter avhengig av hvordan man har valgt å konfigurere systemet.

Handyman tar høyde for dette i integrasjonen slik at det er lett å tilpasse integrasjonen til valgene som er gjort i Business NXT.

Handyman tilbyr et stort utvalg av funksjoner for serviceteknikere, og alle disse funksjonene kan brukes med Business NXT-integrasjonen.

EN SKYBASERT INTEGRASJON

Business NXT passer større bedrifter, og er et avansert ERP-system som er enkelt å bruke. Det er et helhetlig og automatisert system som også tilrettelegger for manuell bokføring, slik at du kan jobbe med flere selskaper samtidig – uten å hoppe mellom ulike systemer. Business NXT er utviklet for å håndtere et større volum av transaksjoner, og høyt antall brukere og klienter. Sammen med Handyman sin integrasjon får man en sømløs forbindelse mellom feltpersonalet og den sentrale regnskapsavdelingen

DSC08664_30%

PROGRAMVARE FOR ADMINISTRASJON AV FELTSERVICE - FOR MOBIL OG KONTOR

Handyman er et profesjonelt serviceadministrasjonssystem som brukes daglig av over 45 000 serviceteknikere og installatører i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Handyman har et bredt spekter av funksjoner som er utviklet i samarbeid med serviceselskaper – fra timeregistrering til avansert serviceadministrasjon. Handyman gjør det enkelt og intuitivt for både kontorpersonale og mobil brukere å holde styr på oppgaver, timer- og materialforbruk, kontrakter og fakturering.