Event Modul

Optimaliser ressursene med automatiserte meldingstjenester

I en verden der effektivitet og kundeservice er avgjørende for enhver serviceorganisasjon, spiller kommunikasjon en stadig viktigere rolle. Handyman’s Hendelsemodul tilbyr muligheter for automatisk kommunikasjon med kunder og dine ansatte med verdifull og viktig informasjon.

For alle servicebedrifter er tid en av de mest verdifulle ressursene. Ved å innføre et system som automatisk kommuniserer med kundene når de har avtaler, påminnelse om avtaler, gi beskjed at oppdraget er ferdig etc, kan bedriften høste flere viktige fordeler. Dette fører til bedre brukeropplevelse og gir kundene verdifull informasjon og trygghet som er med på å øke kundetilfredsstillelse.

Minimerer nedetiden for serviceteknikere

En av de mest åpenbare fordelene med Handyman’s Hendelsemodul er muligheten til å minimere bortkastet tid for serviceteknikerne. Hvem har vel ikke opplevd å komme til en stengt dør der kunden har glemt avtalen? Med Handyman’s Hendelsemodul kan tiden utnyttes bedre. Modulen reduserer risikoen for at teknikeren reiser forgjeves til en kunde som har glemt eller misforstått avtalen eller ikke fått beskjed om at oppdraget ble replanlagt. Det betyr at bedriften kan maksimere hver enkelt teknikers tid og ressurser, noe som igjen øker produktiviteten og reduserer kostnadene.

Bedre utnyttelse av ressursene

Ved å innføre et system for automatisert kommunikasjon kan serviceselskapene også utnytte ressursene bedre på tvers av hele organisasjonen. Den tiden og de ressursene som vanligvis går med til manuell oppfølging og kommunikasjon med kundene, kan nå omdisponeres til mer verdiskapende oppgaver. Det kan dreie seg om alt fra å forbedre kundeservicen, til å fokusere på optimalisering av arbeidsprosesser og utvikling av nye tjenester. Den økte effektiviteten kan bidra til å minke belastningen på avdelingene og styrke bedriftens konkurranseevne og posisjonere den som markedsleder på sitt felt.

Større kundetilfredshet

Kanskje viktigst av alt er at automatiserte meldinger gir en betydelig forbedring av kundeopplevelsen. Ved å holde kundene informert og oppdatert på viktig informasjon, viser bedriften at den setter pris på tiden deres. Kundene føler seg tryggere på at behovene deres blir tatt på alvor, og at bedriften er organisert og profesjonell i sin tilnærming. Denne styrkede relasjonen mellom bedrift og kunde kan bidra til økt kundelojalitet, gjentatte kunderelasjoner og positive anbefalinger til andre potensielle kunder.

I en tid der konkurransen er knallhard og forventningene til servicekvalitet høye, har automatiserte meldingstjenester derfor blitt en uunnværlig ressurs for alle servicevirksomheter. Ved å effektivisere arbeidsflyten, optimalisere ressursutnyttelsen og forbedre kundeopplevelsen åpner disse systemene døren til en mer vellykket og bærekraftig fremtid for alle servicevirksomheter.

Læs flere artikler om dette emne

Field Service
Ta kontroll over servicekontraktene dine

Ta kontroll over servicekontraktene dine Handyman automatiserer og effektiviserer serviceprosessene dine og sikrer deg full oversikt over servicekontraktene dine og gjentatt service. Med Handyman får

Læs mere »
Handyman Mobile
Handyman Mobile Release 2.19

Ny oppdatert liste gir bedre oversikt i Handyman Den nye listen kombinerer ordrelisten og «Mine oppgaver»-listen. Dette gir deg en bedre oversikt over alle dine

Læs mere »

SMS-tjeneste for kunder og kolleger

Unngå at teknikere og installatører kjører forgjeves – la Handyman varsle kundene automatisk om besøket ditt det gir deg tid til flere oppgaver.

SMS-tjeneste: Handyman's Hendelses-modul husker alle avtaler

Når du inngår avtalen, vil kunden automatisk motta en melding på SMS eller e-post med dato og klokkeslett for besøket. Og i dagene før besøket vil kunden igjen motta en hilsen slik at kunden rekker å prioritere besøket eller avtale ny tid hvis det uansett ikke passer. Dette betyr at du aldri kjører forgjeves og dermed kan utnytte ressursene dine optimalt med minimal bruk av tid på å sørge for at kunden overholder avtlen. Med Hendelses modulen SMS- og e-posttjeneste kan du også styrke kundeservicen din. Når du er ferdig med oppgaven, kan systemet automatisk takke kunden for samarbeidet og varsle at en faktura nå er sendt.

Fordeler for servicevirksomheten din:

Varsler automatisk kunder om viktige hendelser via SMS eller e-post

Du trenger ikke å bruke tid på å bekrefte avtaler selv

Hendelsesmodulen kan også varsle dine feltansatte om å huske å bestille materiell til arbeidet. Det er viktig intern kommunikasjon slik at de ansatte er oppdatert på prosjektene.

Modulen husker alle store og små oppgaver i din bedrift og er skreddersydd for servicebedrifter, tilpasset serviceteknikere og har fokus på kvalitetssikring i arbeidet.

Dette sier kundene

Hovedtrekkene i Handyman hendelses Modulen

Handyman Event Module består av en kombinasjon av maler og ordrespesifikke hendelser som er konfigurert slik at alle aktiviteter utføres som tiltenkt. SMS og e-postmeldinger sendes automatisk fra systemet avhengig av utfallet av den enkelte aktivitet.

For service- og kontorpersonale er verktøyet ideelt for å holde oversikt over oppgavene som må gjøres og sørge for at de viktigste prioriteres først.

VIL DU VITE MER OM HANDYMAN OG DENS FUNKSJONER? VI GIR DEG GJERNE RÅD

Vi gir deg et eksklusivt innblikk i Handyman og svarer på alle spørsmålene dine. Kontakt oss for en uforpliktende live-demo. Vi ser frem til å høre fra deg.
Tlf.: +47 22 00 40 00
E: kundervice@gsgroup.no
[wpforms id="6836"]