Ta kontroll over servicekontraktene dine
Ta kontroll over servicekontraktene dine Handyman automatiserer og effektiviserer serviceprosessene dine og sikrer deg full oversikt over servicekontraktene dine og gjentatt service. Med Handyman får
Her er en oversikt over fordelene ved å implementere en kundeportal i virksomheten din:
Med en kundeportal vil du bruke mindre tid på å legge inn bestillinger manuelt i systemet. Kundeinformasjon og bestillinger legges inn direkte av kunden selv, noe som reduserer risikoen for feil og sparer tid.
Med en kundeportal kan kunden å spesifisere sine behov og ønsker direkte i systemet. Dette reduserer behovet for dobbet arbeid, ekstra bekreftelser og sikrer at du alltid mottar korrekte bestillinger.
Ved å bruke mindre tid på administrativt arbeid får du mer tid til å fokusere på kundenes behov og opprettholde en sterk relasjon. Dette kan føre til at du beholder flere kunder og får mer positiv omtale.
En kundeportal gir deg oversikt over tilgjengelige avtaler, noe som gjør det enklere å planlegge og optimalisere ressursene dine på en effektiv måte.
Ved å automatisere mange administrative oppgaver og sanntidsoppdateringer kan du redusere tiden du bruker på rutineoppgaver og fokusere mer på kjerneaktivitetene.
Med en kundeportal kan du yte bedre kundeservice ved å tilby raskere respons, mer nøyaktig kommunikasjon og bedre sporbarhet av kundeinteraksjoner.
Med en kundeportal sørger du for at alle bestillinger bekreftes, noe som eliminerer risikoen for misforståelser eller ufullstendige bestillinger.
Du har alltid tilgang til oppdatert dokumentasjon fra tidligere utførte ordrer og oversikt over tidligere utstedte fakturaer, noe som gjør regnskapsprosessen mer effektiv og oversiktlig.
Med en kundeportal har du alltid full oversikt over status på alle ordrer, noe som gjør det enklere å følge opp og sikre at ingenting faller mellom to stoler.
En kundeportal som er integrert med en programvare for feltservicestyring, kan være en gamechanger for serviceorganisasjoner. Ved å automatisere prosesser, forbedre kommunikasjonen med kundene og øke effektiviteten i arbeidsprosessene kan bedriftene oppnå betydelige fordeler og styrke sin konkurransekraft i markedet.
Ta kontroll over servicekontraktene dine Handyman automatiserer og effektiviserer serviceprosessene dine og sikrer deg full oversikt over servicekontraktene dine og gjentatt service. Med Handyman får
Effektiv planlegging: Ta kontroll over tiden din Handymans planleggingsverktøy automatiserer og effektiviserer serviceprosessene dine. Så mens du bruker tiden din på å tjene penger, tar
Ny oppdatert liste gir bedre oversikt i Handyman Den nye listen kombinerer ordrelisten og «Mine oppgaver»-listen. Dette gir deg en bedre oversikt over alle dine
Tlf.: +47 22 00 40 00
E: handyman@gsgroup.no
Senior Account Manager
Tel.: +47 40405970
E-Mail: harald.naess@gsgroup.no
© 2023 GSGroup